سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای
سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای

آموزش تصویری ساختن تراریوم

توی سایت ها چند تا عکس از تراریوم های چند وجهی دیدم وبه وجد اومدم که یک تراریوم درست کنم البته نه از نوع چند وجهی بلکه از ساده ترین نوع تراریوم.

چند تا تکه شیشه تهیه کردم وخودم شروع کردم به ساخت یک آکواریوم کوچک

ابتدا با نوار چسب کل تکه ها را به هم وصل کردم و بعد با استفاده از چسب آکواریوم چسبوندمشون به هم دیگه... 

 


بعد بانوار های طرح چوب اطرافش روگرفتم که چسبهاش کمتر دیده بشوند و زیبا تر به نظر بیایند


باید به این نکته اشاره کنم که  ابعادم خیلی کوچک بود نظر من این است که برای ساخت  تراریوم از ظرف های نسبتا کوچک یا خیلی بزرگ استفاده کنید که قطعا به کار شما زیبایی بیشتری می دهد حد واسط زیاد جذاب نیست!!؟!

ابعاد آکواریوم من 20*30*40 بود

در پست بعدی ادامه روش ساخت تراریوم را حتما  مرحله به مرحله با عکس میگذارم اگر میخواهید شما هم درست کنید وسایل ولوازم اون رو آماده کنید تا با هم انجام بدیم.


*توجه*دوستانی که علاقه مندند به صورت حرفه ای ساختن تراریوم(باغ شیشه ای) را یاد بگیرند حتما مجموعه آموزشی ساخت تراریوم را  از لینک زیر دانلود نمایند

دانلود


مطالب مرتبط:

خلاقیت در ساخت تراریوم مشاهده

نگهداری تراریوم مشاهده

نور تراریوم مشاهده

کود دادن و آبیاری تراریوم مشاهده

طرز تهیه تراریوم مشاهده

وسایل مورد نیاز برای ساخت تراریوم مشاهده

تراریوم مشاهده

ساخت تراریوم 3 مشاهده

چندتا تصویر زیبا از تراریوم های ساخته شده مشاهده

تراریوم مشاهده

اصول نگهداری تراریوم کاکتوس مشاهده

آموزش ساخت تراریوم کاکتوس مشاهده

روش های ساخت تراریوم گیاهی مشاهده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد