سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای
سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای

چی بگم؟؟؟

واقعا جای تاسف داره دیشب یکی دو تا از مطالب خودمو که از مقاله های همکلاسی ها بود و چند ماه پیش گذاشته بودم توی یه وبلاگ دیدم که به نام خودشون زده بودن

باور کنید حتی چند جمله ابتدایی رو که خودم در مورد مقاله  توضیح داده بودم رو هم پاک نکرده بودن  کم مونده اسم بنده رو هم به نام خودشون کپی کنن 

خوب من یه سوال از این دوستان دارم اونم اینه که منظور شما از راه اندازی این وبلاگ ها چیه خوب اگه میخواین کار علمی بکنین باید چیز جدیدی  واسه گفتن داشته باشین نه این که کپی کنین اینطوری که فایده نداره 

وبلاگ هایی که کم هم نیستند مثل زراعت و باغبانی سال .... حالا زیاد کشش نمیدم گفتم تا یکم به خودشون بیان بالاخره من که نمیتونم جلوی این کپی کردن ها رو بگیرم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ali یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ http://melibux.vcp.ir

سلام دوست من وبسایت باحالی داری دمت گرم برای کسب درآمد واقعی و معرفی سایتهای کلیکی واقعی به ما سر بزنید خوشحال میشم

وافعا؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد