سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای
سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای

سبزیجات مناسب فروش

فروش سبزیجات
سبزیجات به عنوان گیاهان مفید شناخته می شوند و به همین دلیل بسیار مهم می باشند. سبزیجات در آشپزی، ساخت دارو، ساخت لوازم آرایشی و حتی در تزیینات به کار برده می شوند و برای تولید کنندگان بسیار ارزشمند می باشند...   این سبزیجات در سراسر سال فروخته می شوند و برای استفاده های آشپزی به صورت تازه یا خشک شده تهیه می شوند. با کاشت سبزیجات هم می توان در زندگی روزمره از آن ها استفاده کرد و هم با استفاده از آن ها می توان به کسب و کار خود رونق بخشید.
 
بنا به درخواست بعضی از دوستان این مطلب رو آماده کردم در اینجا سبزیجات مناسب برای فروش و چند راه برای سود بردن از سبزیجات گفته شده است:
گیاهانی که به طور معمول در آشپزی استفاده می شوند را پرورش دهید، مانند ریحان، شوید، جعفری و ... زیرا سرآشپزها در خانه و رستوران ها به این سبزیجات بسیار نیاز دارند. با کاشت این سبزیجات یک منبع ثابت درآمد برای خود ایجاد می کنید. برای ذخیره سازی سبزیجات باید به دما توجه زیادی داشته باشید تا آسیب نبینند.
بعضی از سرآشپزها دوست دارند این سبزیجات را به صورت کاشته شده در گلدان بخرند، در این صورت در مواقع نیاز از سبزی تازه استفاده می کنند. شما می توانید در یک گلدان 10 سانتی متری این گیاهان را بکارید و آن ها را به فروش برسانید. گیاهانی مثل ریحان، ترخون و ... سرآشپزها این گلدان ها را بسیار دوست دارند. این سبزیجات بعد از چیده شدن در صورت شرایط مناسب و آب کافی دوباره رشد می کنند.
می توان در یک گلدان، یک گیاه خوراکی با رنگ های مختلف را کاشت، مثل ریحان در رنگ های سبز و بنفش. این شکل گلدان ها بسیار زیبا و جذاب هستند. برای گرفتن نتایج بهتر می توان چند گیاه مختلف که شرایط یکسانی برای رشد دارند را در یک گلدان پرورش داد، مانند آویشن، رزماری، جعفری، ریحان.
در پاییز، فروش گیاهانی در گلدان منفعت بخش است که زمانی که خطر سرما وجود دارد، می توان آن را در خانه نگه داشت. گیاهانی مانند رزماری، آویشن و ...
در بازارهای زمستانی، سبزیجات به صورت کاشته شده در گلدان و یا به صورت خشک شده برای درمان سرماخوردگی، تب، آنفولانزا و ... خریداری می شوند. به عنوان مثال با استفاده از بخور رزماری گرفتگی بینی رفع می شود و یا چای آویشن به درمان سرفه کمک می کند.
فروش سبزیجات خشک شده در پاییز و زمستان بسیار منفعت بخش هستند. اگر شما از قبل برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و بتوانید این گیاهان را بکارید و آن ها را برای پاییز و زمستان خشک کنید درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. یکی از مزیت های گیاهان خشک شده این است که فاسد نمی شوند.

مطالب مرتبط:
شنبلیله
پرورش هندوانه آناناسی یا هندوانه زرد در ایران
تشخیص تند بودن فلفل بدون چشیدن
خشک کردن سبزیجات
خودتان در منزل، جوانه تهیه کنید
کاشت خیار در باغچه
پرورش سبزیجات در زمستان
کدو تنبل بکارید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد