سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای
سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای

سیکلمن پورپوراسنس

با نگهداری سیکلمن پورپوراسنس در آپارتمان خود، از رنگ زیبا و عطر شامه نواز آن بهره مند شوید.

این نوع سیکلمن دارای برگ‌های جالبی به شکل قلب است که سبز ساده و یا با نقش‌های نقره‌ای هستند. بر خلاف اکثر گونه‌ها، این گیاه برگ‌هایش را از دست نمی‌دهد. رنگ گل‌هایش دارای تنوعی از رنگ صورتی کم رنگ تا سرخ می‌باشد که با رایحه‌ای خوش همراه است. این گیاه در سایۀ درختان و بوته‌های بزرگ و جایی که خاک برگ دارد، بهتر رشد می‌کند. اگر پورپوراسنس از مرحلۀ پیاز کاشته شود، یک یا دو فصل زمان می‌خواهد تا خوب رشد کند؛ پس بهتر است این گیاهان را زمانی که در گلدان سبز شده‌اند، تهیه کنید.  سیکلمن پورپوراسنس

نظرات 1 + ارسال نظر
دل شکسته دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ق.ظ

سلام
واقعا خوبه.من همیشه دوست دارم برای خودم حداقل یه گلدون درست کنم صدبار خواستم اینکار رو انجام بدم اما نشد یا خوب نشد. اما این دفعه سعی خودمو میکنم.
و خوبیش اینه که برخلاف بقیه که همه فقط یه جور حرف میزنن وب شما فرق میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد