سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای
سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای

گل خرزهره


همیشه دنبال گیاهانی هستم که برای یه باغ روی پشت بام (roof garden) خوب باشه. البته من این باغ رو میخوام داخل گلدون نگه دارم نه اینکه مستقیم روی پشت بام کشت کنم. این گیاهان باید به باد گرم جنوب و خشکی هوا مقاوم باشند. اون روز که این خرزهره ها رو دیدم ، تو ذهنم دوسه گلدون خرزهره هم به این باغ اضافه کردم. نگاه به گلدون و حجم خاکش کنید. حالا شاخه برگ و گل هاش ببینید. مشیه گلدونش رو کمی بزرگتر کردو گذاشتش رو پشت بام. البته من مقدار زیادی هم پوکه معدنی باید قاطی گلئون بزرگی که براش انتخاب میکنم باید کنم که گلدونم سنگین نشه. دیگه چه گیاهایی خوبه؟؟ یه سرو ناز هم برا این کار دارم پرورش میدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام
شمشاد
انجیر هم خوبه چون چوبش پوک وسبکه ااب هم کم میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد