سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای
سبز نیوز

سبز نیوز

مطالب کاربردی گیاهان زینتی.گیاهان دارویی.کشت قارچ.کشت گلخانه ای.تراریوم و بونسای

گلهای هفت رنگ ایرانی


به نظر من از زیباترین بخش های نمایشگاه گل و گیاه امسال تهران این غرفه بود. یه ثبت اختراع تقریبا تو مایه های همون رز هفت رنگ یا رز رنگین کمان که قبلا تو دنیا خبرساز شد اما این دفعه به سبک کاملبا ایرانی. فکر کنم کار یه دانشجو فوق لیسانس بود. هرچه خواستم اطلاعات در مورد کارشون بگیرم ، چیزی نگفتن و رازش رو پیش خودشون نگه داشته بودن. می گفتم وارد بازار هم نشدیم و داریم بازار یابی می کنیم که یه شرکت خوب پیدا کنیم برا خرید امتیاز تولید این محصول. می خواییم رو بفروشیم. همین قدر که
به وسیله تزریق این کار رو انجام می دن و خودشون می گفتن به وسیله یه دستگاه مخصوص که درست کردیم. اما به نظر من بیشتر نیاز داره بگیم یه تکنیک خاص تا دستگاه مخصوص!

 توضیح می داد که ما هر گلی رو بخوای با رنگ و بوی سفارشی تولید می کنیم. مثلا گلایل بوی گل محمدی بده!


رنگ ها هم که می بینید. مثلا رزی که تولید کردن هر چند گلبرگش یه رنگ داره یا آنتوریوم که ترکیبی از رنگ ها رو به خود گرفته. گلایل که هر شاخه گل آذین اون یه رنگ داره و ... .
کار خیلی زیبایی کردن و به نظرم اگه رنگ ها رو بیشتر رام کنن بهتر هم خواهد شد.
راستی یه رز هم دیدم که تو خاک بود و از پایه جدا نکرده بودنش و رنگ آمیزیش کرده بودن. قاعدتا رو گل هایی که سفید هستن رنگ آمیزی خوب جواب میده ولی جاداره رو گل های رنگی هم کار بشه و ترکیب رنگ اصلی گل با رنگی که ما اضافه می کنیم چه خواهد شد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد